מי יוצא הדופן? סבב 3 – חידה 9

יוצא דופן

פתרון החידה הקודמת, שמות הזוכים, וכמובן חידה חדשה

Ross Websdale
קרדיט תמונה: Ross Websdale

ג'ורדן מ"סקראבס" הופתעה לגלות שהיא בהריון כיוון שבן זוגה עבר ניתוח לחיתוך צינור הזרע, היילי מ"יומני הערפד" ודרלה מ"אנג'ל" לא היו אמורות להיכנס להריון כי מערפדים לא מתעברים, ג'יין הופתעה לגלות שהיא בהריון כיוון שהיא הייתה "ג'יין הבתולה", ולמולי מ"אקסטנט" לא היה ברור כיצד היא נכנסה להריון אחרי יותר משנה בחלל ללא קיום יחסים, רק ההיריון של פיבי בסדרה "חברים" היה מתוכנן מראש, ולכן פיבי הייתה התשובה לחידת השבוע שעבר שאליה אנחנו כיוונו.

אולם, מסתבר שלא שמנו לב כי ההיריון של פיבי היה גם ההיריון היחידי שבו ההרה אינה האם הביולוגית כמו שטענה Rachely Aharonoff, ומסתבר גם שהתעלמנו מהעובדה שג'ורדון מ"סקראבס" ילדה פעמיים, וללידה הראשונה קדם הריון טבעי ורגיל לחלוטין ולא מפתיע כלל, מה שהופך גם את דמותה ליוצאת דופן כפי שטען Ziv Gur-Arye. ועל כן, אנו מעניקים השבוע את הכבוד והיקר לזיו (בפעם השביעית הסבב) ולרחלי (בפעם הרביעית).

 

ולחידה החדשה: לפניכם חמש דמויות טלוויזיוניות (ודמות בונוס), ארבע מתוכן (ודמות הבונוס) בעלות תכונה משותפת והחמישית יוצאת דופן. עליכם לגלות מהי התכונה המשותפת ומי היא הדמות יוצאת הדופן ומדוע. על הפתרונות להגיע עד ליום שני ה- 4/12/2017 בשמונה בבוקר.  כדי לא לקלקל לאחרים אתם מוזמנים לשלוח אלינו את הפתרון במסר פרטי (באמצעות הפייסבוק, הטוויטר או למייל overmasach@gmail.com) בלבד. לפותרים יוענק, כרגיל אצלנו, כבוד ויקר במנות גדושות. בהצלחה לכולם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *